Leeg

Totaal: € 0,00 

ONZE WINKEL OP DE WESTSINGEL 54 TE VENRAY IS GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZATERDAG. ZONDAG GESLOTEN

U KUNT VEILIG BETALEN OP ONZE SITE MET IDEAL OF CREDITCARD

TEVENS HEEFT U DE MOGELIJKHEID OM CONTANT OF PER PIN TE BETALEN BIJ AFLEVERING

Garantievoorwaarden

Garantie
U heeft standaard minimaal 2 jaar fabrieksgarantie op alle producten onverminderd de wettelijke rechten omtrent garantie en conformiteit. Mocht een artikel defect zijn direct bij ontvangst, dan kunt u deze binnen 7 dagen aan ons retourneren. Alleen in deze gevallen kunnen wij het niet (naar behoren) functionerende product innemen en een nieuwe product leveren. Informeer ons tijdig via de mail. Het (naar behoren) functionerende product wordt altijd eerst door ons gecontroleerd voordat wij u een nieuwe toesturen.

Beschadigd of verkeerd product
Controleer bij ontvangst van het artikel of het juiste product onbeschadigd en compleet afgeleverd is. In het geval dat het product bij u wordt afgeleverd door onze transportservice, wordt u ook gevraagd om te tekenen voor onbeschadigd ontvangst van het juiste product. Teken alleen als u hier zeker van bent! Als blijkt dat u toch een verkeerd product en/of beschadigd product heeft ontvangen, dan dient u zo snel mogelijk na ontvangst (we verzoeken u dit binnen 48 uur te doen) aan ons te melden via mail of telefoon. 
Procedure bij klacht na 7 dagen

Indien er zich een garantieprobleem voordoet in de periode nadat eerder genoemde 7 dagen verstreken zijn, dan geldt de normale garantieprocedure. Wat moet u doen? 

Het meest snel en effectief is het invullen van het storingsformulier op onze website. Vermeld duidelijk om welk apparaat en typenummer het gaat. Daarnaast is het invullen van het factuurnummer en de aard van de storing van essentieel belang om u zo goed mogelijk te kunnen verder helpen.
Wij zullen uw klacht indien binnen de fabrieksgarantietermijn dan meteen doorsturen naar de desbetreffende fabrikant. Deze zullen met u een afspraak maken voor reparatie van het betreffende apparaat

Wat kunt u doen indien uw apparaat buiten de garantieperiode valt:

Ook dan kunnen wij u helpen. Wij beschikken over een eigen servicedienst met vakkundige monteurs. Ook in dit geval verzoeken wij u het storingsformulier in te vullen. De monteur zal met u contact opnemen omtrent de eventuele klacht. Indien deze niet telefonisch kan worden opgelost kan de monteur langs komen om het apparaat te bekijken. Voorrijkosten bedragen 55,00 euro. Hij zal u bij een eventueel bezoek een vrijblijvende opgave doen van de verwachte kosten voor reparatie.

 

Onze vermelding op http://www.keurmerk.info